Jaja die mogen natuurlijk niet ontbreken op de boerenerfmarkt! Daarom een kleine oplage gemaakt 😉 . Hierbij de eerste vier van de reeks!

Jaja die mogen natuurlijk niet ontbreken op de boerenerfmarkt! Daarom een kleine oplage gemaakt 😉 . Hierbij de eerste vier van de reeks!

En dat is het 🙂 . Oké, het duurt vrij lang voordat die klaar is, maar zooooo lekker! Perfect voor in het weekend. Het is eigenlijk een vrij simpele versie. Zoals soms wel eens gezegd wordt: KISS => Keep it simple stupid! Zo geldt dat hier ook. Maar stiekem is het vooral de kaassaus die het TE lekker maakt 😉 .

Bij ons in het dorp wordt op 5 juni een Boerenerfmarkt georganiseerd bij de Peddemorsboerderij. Mijn buurvrouw zit in het bestuur daarvan en vroeg of dat niet wat voor mij was. Oei, dat lijkt me wel leuk maar ja iets met tijd…

Op de foto hierboven kun je wat dingen zien die ik gemaakt heb.
Pasgeleden hadden Jens en Lana een folluw-up afspraak bij het ziekenhuis in Zwolle. Dit krijgen ze op 1, 2 en 5 jarige leeftijd, ter controle of ze niets over hebben gehouden aan de vroeggeboorte. Het klinkt spannender dan het is. En alles was in orde (jeej!). We wilden toch nog graag de NICU een bedankje geven voor hun goede zorgen toen. Dus brachten we daar nog even een kort bezoekje.

Welke nieuwe baby zou hier nou niet in willen liggen? Een heerlijk zachte omslagdoek! Met aan de binnenzijde flanel. Lekker stoer met die sterren aan de buitenkant. Yup, het eerste item voor de koelefair is een feit!

Lekker hoor! Zeker met het weer van de afgelopen tijd.
Dan is het tijd voor ijs! De bananensplitvlaai van laatst smaakte wel naar meer. Dus daarom nu de ijsvariant 😉 .

Bij anderen vind ik het altijd leuk om even achter de schermen te kijken.
Hoe hun week eruit zag. Dat wilde ik zelf ook wel eens uit proberen.
Bij deze mijn eerste sneak peak 😉 . (jaja de naam schaamteloos overgenomen van misslipgloss.nl)

Hier had ik al een keer een pizza van Turks brood gemaakt. Heerlijk! Nu kwam ik deze variatie tegen. Die eigenlijk bedoeld was als hapje, maar die hadden we al genoeg op de verjaardag 😉 . Dus deze hebben we later een keer met z’n tweeën meester gemaakt!

Op zondag 20 september sta ik voor het eerst op een fair! 🙂 . En wel op de Koelefair in Markelo. Een idee van mijn nichtje. Superleuk! Maar toch ook wel spannend!

Op de foto hierboven kun je wat dingen zien die ik gemaakt heb.