Lekker hoor! Zeker met het weer van de afgelopen tijd.
Dan is het tijd voor ijs! De bananensplitvlaai van laatst smaakte wel naar meer. Dus daarom nu de ijsvariant 😉 .

Lekker hoor! Zeker met het weer van de afgelopen tijd.
Dan is het tijd voor ijs! De bananensplitvlaai van laatst smaakte wel naar meer. Dus daarom nu de ijsvariant 😉 .
