Ritsen…. Het blijft een dingetje. Hoewel ik best al wel een tijdje dingetjes maak met de naaimachine blijft ‘De Rits’ toch wel een ‘eng’ terrein. Maar ja je leert het alleen door te doen he, dus vooruit gaan ermee!

Ritsen…. Het blijft een dingetje. Hoewel ik best al wel een tijdje dingetjes maak met de naaimachine blijft ‘De Rits’ toch wel een ‘eng’ terrein. Maar ja je leert het alleen door te doen he, dus vooruit gaan ermee!

Jeej! Ik heb ‘eigen’ labels van Fris&Vrolijk. Echte geweven labels. Hoe cool is dat!
Ooit heb ik dit eens bij de vrouw van een collega gezien. Dit vond ik zo gaaf, maar het
leek me een beetje griezelig om er zo 1.000 van te bestellen in een ver buitenland. Uiteindelijk de stap toch gezet!

Tja en dan moet je toch wat. De hele dag gaan zitten aftellen tot je weer naar ’t ziekenhuis mag is ook niet wat… Ik had in mijn zwangerschapsverlof nog heel wat dingen willen maken voor Jens & Lana. Dan doen we dat nu maar 😉 . De eerste dingetjes op ‘de lijst’ waren de omslagdoeken.

Je hebt op Fris & Vrolijk al een paar boekomslagen voorbij zien komen.
Nu heb ik een ‘poofy’ boekomslag gemaakt.

Al een hele tijd volg ik met plezier de blog van Elisanna.
Deze Belgische madame maakt de mooiste dingen, met ook erg mooie stoffen.
Voor dit leuke tasje heeft ze online een werkbeschrijving gezet. We like! 🙂

Na de afgelopen stamppotten in januari. Vind ik een thema per maand eigenlijk wel heel leuk om te doen! Daarom heb ik bij deze Februari op Fris & Vrolijk uitgeroepen tot: Lovely February! Valentijnsdag valt nu eenmaal in deze maand. En tja waarom zou
je dat maar beperken tot 1 dag? 🙂 Vandaag de eerste post in Lovely February:
Harten onderzetters.

Van hetzelfde patroon als mijn Charlie Choe Chillbroek heb ik nu een wijde positie pyjamabroek gemaakt! En die zit Lekker! Jaja met hoofdletter! 
Een tijdje geleden liet ik mijn zelfgemaakte blogagenda al zien.
En nu zit er een mooie hoes omheen. In Fris & Vrolijk-proof kleuren ;).

Een voedingskussen is wel handig tijdens en na de zwangerschap. Nu had ik ze op een beurs zien liggen, maar dacht: Dat kunnen we ook wel zelf maken! Een vriendin van mij heeft zo’n voedingskussen. Dezelfde als wat ik op het oog had. En daarvan heb ik het na kunnen maken! Jeej!

In een workshop van Karin heb ik deze theemuts gemaakt.
Het was een erg leuke workshop! Ook al was die alweer een hele tijd geleden haha.
Maar met een mooi resultaat.
