Zojuist zag ik een mailtje van La Maison Victor (LMV) voorbij komen. Dat de komende tijd begeleidende stap voor stap video’s gratis beschikbaar zijn. Fijn!

Zojuist zag ik een mailtje van La Maison Victor (LMV) voorbij komen. Dat de komende tijd begeleidende stap voor stap video’s gratis beschikbaar zijn. Fijn!

Alsof de wereld vergaat… Zo zijn die laatste twee maanden van het jaar in de drukkerij. Elk jaar weer. Het is toch echt te bizar voor woorden! Gelukkig heb ik nu lekker vakantie. Maar oi wat een maanden!
Wat geef je nou een nichtje voor haar verjaardag die 11 wordt?
Nou inderdaad, een superstoer skaterokje!

Mijn favoriet van de Chinees/Vietnamees hier in het dorp.
En die is zoooo lekker dat ik dat zelf ook wel eens wilde proberen te maken.
Het is niet dezelfde soep geworden, maar wel erg lekker!

Het was er weer weer voor! Lekkere losse thee!
En nu vooral veel rooibos variaties, mjum!

Met het herfstige weer komen ook de snotterneuzen weer op gang.
Tijd voor een nieuw rondje tissuedozen.

Een tijdje geleden al gemaakt, maar nog niet geblogd.
Ik kwam de foto weer tegen, en deze aardappelsalade is echt TE lekker
om niet te delen!

Eens een keer wat anders dan werken met stofjes.
Een leuk thee explosiedoosje van karton!

Zelf dekbedovertrekken (wat een raar woord!) maken.
Het is niet bepaald goedkoper, maar staat wel ontzettend leuk!
Uiteraard met eigen label erin verwerkt, net echt.
