Op naailes zag ik het patroon voor dit rokje bij een mede cursiste. Het is de B1158 Skirt uit B*Inspired editie 5/2015. Wat een leuk model! Lekker tijdloos ook. En jeej, ik mocht het overnemen!

Op naailes zag ik het patroon voor dit rokje bij een mede cursiste. Het is de B1158 Skirt uit B*Inspired editie 5/2015. Wat een leuk model! Lekker tijdloos ook. En jeej, ik mocht het overnemen!

Oftewel kliekjessoep. Het resultaat van een aantal dingen die ik nog in de koelkast had liggen. En lekker dat het was!

Het was weer zover, het Stoffenspektakel was weer in Zwolle. Jeej!
Deze keer zelfs de hele middag voor vrij gevraagd, in plaats van er in een uurtje over sjezen haha. En dat beviel!

Een heerlijk pittig gerecht! En je hoeft er niet lang voor te kokkerellen.
Fijn na een dag werken en laat thuiskomen!

Jens en Lana vinden het schitterend om met dekens te spelen. Er heerlijk op kroelen, eronder liggen, kiekeboe spelen het kan allemaal! Maar omdat de meeste dekentjes in ons huis toch wel redelijk ‘girly’ zijn, werd het tijd voor een stoerdere variant!

Lekker met koud weer! Een winterse thee. Van de zwarte thee soorten, vind ik Earl Grey de lekkerste. En dit is een ‘recept’ voor Earl Grey met een kruidige twist.

DE princess castle, volgens mij is het één van de meest gemaakte patronen van Ottobre. Het heeft dan ook een tijdje gekost voordat ik de Ottobre 4/2013 te pakken kreeg. Want die was natuurlijk overal hartstikke uitverkocht. Maar uiteindelijk kon ik ermee aan de slag! Jeej!

Waaaat? Is de maand alweer voorbij en heb ik alweer een nieuwe Knip in de bus? Woow wat gaat dat snel! De vorige viel wat tegen. Maar van deze Knip word ik erg blij! Misschien niet helemaal van de Knip zelf, maar zeker wel van de bijlage! Daar zit namelijk een patroon in voor een King Louie achtig jurkje! Yes!
Een pizza zonder oven. Handig! En met maar weinig ingrediënten maak je een heerlijke pizza. Wie had dat gedacht: Bloem en griekse yoghurt en tadaaa je hebt een pizzabodem. Ik vind ’t bijzonder.

Hiep hiep hoera! Jens en Lana zijn vandaag twee geworden.
Het was afgelopen weekend daarom FEEST!
